Eg har ein klasseblogg til ein språkklasse, og elevane har laga teikneseriar. Desse har eg kopiert (printscreen) og lagt inn i innlegg. Eg hadde håpa - eller trudd (eller begge delar) at det då kom til å gå an å klikke på kvar enkelt teikneserie og få sjå ein større versjon. Men den gong ei! Eit av dei aktuelle innlegga er
her, og som du ser er det berre den øverste stripa det går an å klikke på. Er det nokon som veit kva eg har gjort feil på dei teikneseriane som kjem lenger ned?
Hipp hurra, eg fann det ut! Det fungerer i hvert fall om eg lagrar det i jpg-fil og limar inn som bilete. Når eg ikkje fekk det til å verke hadde eg teke bilete med ScreenHunter og berre hatt det på 'clipboardet' før eg lima det inn.
SvarSlettDet er så godt å mestre! Så flink du er Kathrine;))
SvarSlettTakk for en god erfaring..satt å strevde med det samme for litt siden..nå vet jeg jo hvordan jeg kan gjøre det ;D
SvarSlettSkjønte ikke en d... av spansken, men så ut som en artig måte å jobbe med språk på ;)
SvarSlettTakk for oppmuntrande kommentarar :-) Ja, ein del av elevane mine likar godt å jobbe sånn - men så klart ikkje alle..
SvarSlettSå bra at du fikk det til selv. Slett ikke verst. Flink! Høres forresten spennende ut med dette opplegget i klassen!
SvarSlettSupert til alt sammen: at du har begynt å blogge på spansk, at du fant ut av hvordan vise bilder (her av tegneseriestriper) i full størrelse, av responsen fra dine medstudenter.
SvarSlettMange stjerner for dette.
:-) Eg ser at ein annan gong, i ein anna klasse, kjem eg nok til å gå for at elevane skal lage kvar sine bloggar, eventuelt to og to i lag. Sjølv om det vil ta tid og frustrasjon blir det enklare å få igang ein kultur med at dei kommenterar på kvarandre sine bloggar (det kan jo vere lekse, sånn som hos oss), og det å få beskjed rett til sin eigen epost når noko skjer på bloggen vil nok vere atskillig meir motiverandre. Eg fortel jo elevane mine til dømes kor mange det er som er inne og tittar på bloggen, og reklamerer for den i andre spansk-klassar eg er innom/underviser i, men her er betringspotensial:-) På den andre sida fungerer det godt (som det er no) for å inspirere til litt annleis oppgåver, litt meir prosessvurdering i fellesskap og litt høgre arbeidsinnsats. Oi, når eg ser det eg nettopp skreiv blei eg nokså nøgd!:-)
SvarSlett