fredag 21. oktober 2011

Knote knote

Eg held på med spanskklasse-bloggen min igjen. No har dei laga digital avis, og eg vil ta bilete (screenhunter) og lime inn. Problemet mitt denne gongen er at eg må forminske avisa (A4, dei har valt ståande format) så mykje for å få plass til heile på skjermen min på ein gong (for å ta bilete), at det går ut over leseopplevinga av avisane, sjølv når ein klikkar på dei i bloggen for å sjå større format. Har du nokre tankar om kva eg kan gjere for å auke bilete-kvaliteten? Eg prøvde å markere og scrolle ned på ein gong (medan eg brukte Screenhunter) men det fekk i hvert fall ikkje eg til...

4 kommentarer:

  1. Du kan ta flere bilder av innlegget og legge dem under og ved siden av hverandre i PhotoFiltre? Det måtte jeg, men bruker ikke PhotoFiltre så er ikke helt sikker på hvordan du gjør det der.

    SvarSlett
  2. Ja, lurt! Det skal eg prøve!

    SvarSlett
  3. Dette er artig å følge med på. Godt råd fra Anette. Du kan også bruke flere bilder: ett som viser hele avisen (for å få inntrykk av oppsett, layout) og så utsnitt for bilder og lesbar tekst.
    Da du "tok bilde" av avisen (med ScreenHunter) - gjorde du avisen så stor som mulig (i prosent) på din skjerm? Hvis ja, har du liten skjerm. På min 24-tommer kunne avisen ha vært minst 50 % større og dermed fått lesbar tekst?

    SvarSlett
  4. Ja, eg har liten skjerm, Thomas... No har eg teke fleire bilete, så no går det i hvert fall an å lese. Det ville sikkert bli finare (og meir praktisk) med å legge dei saman i PhotoFiltre, men så langt har eg ikkje komen enno:-)

    SvarSlett